E-business

Błyskawiczne tempo zmian technologicznych i olbrzymi wzrost znaczenia Internetu powoduje zmiany w sposobach poszukiwania i wykorzystywania informacji. Wymusza to zmianę w podejściu do strategii i metod marketingowych. Internet staje się dzięki wzrostowi ilości użytkowników o ponad 30% rocznie jednym z podstawowych narzędzi komunikacji, bez którego nie można już sobie wyobrazić skutecznego działania na rynku.

Określenie e-biznes zostało wprowadzone w 1995 roku przez firmę IBM. Termin ten oznacza działalność gospodarczą opartą na szeroko rozumianych technologiach informatycznych, a w szczególności aplikacjach internetowych*.

Technologie teleinformatyczne wywierają olbrzymi wpływ na wszystkie aspekty prowadzenia działalności gospodarczej, zmuszając do przeanalizowania i restrukturyzacji funkcjonowania firmy i jej zarządzania. Daje możliwość stworzenia nowych modeli i procesów biznesowych oraz zwiększenia efektywności istniejących. Pozwala na szybką i bezproblemową wymianę informacji i produktów wewnątrz oraz na zewnątrz firmy, np. pomiędzy partnerami biznesowymi.
Za kilka lat pojęcie e-biznesu prawdopodobnie nie będzie miało racji bytu, ponieważ wszyscy będą wykorzystywali e-biznes w normalnej działalności.
Postępu nie da się zatrzymać. Wszelkie zmiany należy jednak wykonywać ostrożnie, w sposób przemyślany i konsekwentny, unikając lub starając się zminimalizować towarzyszące temu zagrożenia.

W tym celu oferujemy naszym klientom posiadane przez nas doświadczenie oraz sprawdzone narzędzia. Wraz z klientami opracowujemy strategie zmian w ich firmach oraz pomagamy w oszacowaniu kosztów i korzyści, które można osiągnąć. Pomagamy zmodyfikować i opracować procesy biznesowe oraz wybrać narzędzia, które pozwolą na ich wydajne stosowanie.

Nasi specjaliści przeprowadzają kompleksową analizę działalności, zaczynając od wewnętrznych i zewnętrznych aspektów działalności firmy, konkurencji, wizerunku firmy, a na infrastrukturze i oprogramowaniu kończąc.

Oprócz analiz i odpowiednich narzędzi przeprowadzamy także szkolenia pozwalające pracownikom firm efektywnie wykorzystać nowe możliwości.

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

  • E-marketing
  • E-commerce
  • E-PR
  • Pozycjonowanie – SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing)
  • Audyty stron internetowych
  • E-learning
  • Serwis komputerowy

Tworzymy:

  • Aplikacje internetowe
  • serwisy i portale korporacyjne
  • e-commerce – sklepy internetowe
  • CMS - systemy zarządzania treścią
  • e-CRM - systemy zarządzania relacjami z klientami
  • systemy raportowania i kontroli pracy handlowców
  • systemy intranetowe
  • systemy wspomagające zarządzanie projektami
  • systemy analizy stron internetowych (odwiedzalności i aktywności użytkowników)

Kreacja

  • projekty graficzne serwisów internetowych
  • wizualizacje
  • formy reklamowe (statyczne i animowane banery, kartki, gry flash)

Prezentacje multimedialne

* Źródło Wikipedia (http://pl.wikipedia.org/wiki/E-biznes)

Nasi

KLIENCI

Pracujemy dla klientów w Polsce i za zagranicą.
Z większością z naszych klientów tworzymy trwałe, wieloletnie relacje.