Systemy obsługi punktów usługowych

Systemy obsługi punktów usługowych mają za zadanie umożliwienie planowania i kontroli realizacji zleceń, wymianę informacji pomiędzy punktami usługowymi i klientami. Umożliwiają także integrację z systemami e-commerce, gdzie klient może np. zamówić produkt wraz z usługą (np. opony wraz z montażem w wybranym serwisie).
Możliwa jest także automatyczna obsługa klientów grupowych (np. flot samochodowych). Przykładowe elementy systemu:

Zarządzanie użytkownikami

Tworzenie i konfigurowanie kont użytkowników np.

  1. Centrala
  2. Serwis
    • Manager serwisu
    • Pracownik serwisu
  3. Klient grupowy
    • Manager klienta (np. floty samochodowej)
    • Klient indywidualny (np. użytkownik samochodu)

Mechanizmy rejestracji użytkowników

  1. Rezerwacja usług
    • Wybór serwisu
    • Wybór terminu
      • klient proponuje – jeżeli brak wolnego terminu wybranego przez użytkownika, system pokazuje 3 wolne terminy, przed i po wskazanej dacie
      • klient proponuje – jeżeli jest wolny termin, następuje rejestracja potwierdzana przez użytkownika
    • Automatyczna rezerwacja czasu usługi (na podstawie czasu realizacji wybranych usług)
    • Możliwość składania zamówienia na dodatkowe towary potrzebne podczas wizyty serwisowej
    • System komunikacji (wymiany informacji)
    • Powiadomienie / przypomnienie sms / e-mail o zbliżającej się wizycie lub o proponowanym terminie wizyty

Inteligentne mechanizmy

  • Proponowana rejestracja w najbliższym punkcie ( w zależności od miejsca rejestracji samochodu )
  • Proponowana rejestracja w punkcie, w którym odbyła się ostatnia usługa
  • Proponowane terminy dostępne dla użytkownika w momencie zmiany terminu lub wybraniu terminu usługi
  • Ustalenie zakresu usług podczas wyszukiwania wybranego serwisu ( pokaż punkty serwisowe w pobliżu, które spełniają wymagania )
  • Mechanizm sprawdzający i podpowiadający o zakupie nowych opon ( uzależnione od stopnia zużycia )

Baza danych ( informacji )

  • Zarządzanie bazą danych klientów grupowych
  • Zarządzanie bazą danych usług i obsługiwanego sprzętu
  • Zbieranie informacji szczegółowych o kliencie i wykonywanych dla niego usługach, np. o parametrach wykonywanych usług, danych technicznych i innych
  • Baza danych serwisów (do zintegrowania np. ze stroną internetową lub systemem e-commerce):
    • Zakres usług
    • Ilość stanowisk usługowych (w danym punkcie serwisowym)
    • Informacje kontaktowe

Mechanizmy raportów cyklicznych oraz zarządzanie grafikami (kalendarzami)

  • Ustalona lista modyfikowalnych raportów dla:
    • Centrala klienta grupowego
    • Serwis Opon
    • Klient indywidualny
  • Zarządzanie i podgląd kalendarza umówionych usług dla poszczególnych grup użytkowników

Mechanizmy użytkowe

  • Drukowanie zleceń
  • Drukowanie potwierdzeń przyjęcia towaru / wykonania usługi
  • System zarządzania treścią oraz mechanizm banerowy
  • Mechanizmy integracji z systemami serwisów
    • Integracja z systemem magazynowo-księgowym
      • Sprawdzanie stanów magazynowych
      • Integracja z systemem magazynowym – wystawienia faktur
    • Integracja za pomocą dostosowanych szablonów plików CSV, XML, XLS
  • Mechanizmy integracji z systemami płatności online
  • Integracja z systemami e-commerce
  • Giełda wymiany produktów dla dostawców w sieci (opcja rozszerzająca mechanizmy integracji z systemem magazynowym)

Nasi

KLIENCI

Pracujemy dla klientów w Polsce i za zagranicą.
Z większością z naszych klientów tworzymy trwałe, wieloletnie relacje.