Systemy intranetowe / extranetowe

W przypadku większych firm, firm o strukturze rozproszonej lub grup firm niezbędne jest narzędzie umożliwiające łatwą i szybką wymianę informacji  wewnątrzfirmowych. Taką funkcjonalność zapewniają systemy intranetowe.

Mogą mieć formę prostych stron dostępnych jedynie dla pracowników lub współpracowników firmy, aż po systemy , które łączą w sobie części informacyjne z narzędziami wspomagającymi zarządzanie i pracę w firmie. W wersjach bardziej rozbudowanych umożliwiają wymianę informacji pomiędzy działami lub pracownikami firmy, a współpracownikami lub partnerami, a także np. głównymi klientami.

PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA FUNKCJONALNE

System ma umożliwiać spójne zarządzanie spersonalizowaną wymianą informacji, komunikacją i interakcją z określoną grupą użytkowników. System będzie zabezpieczony hasłem, przy pomocy którego każdy z użytkowników będzie identyfikowany, przyporządkowany do określonej grupy i będzie posiadał dostęp do wyznaczonych dla niego obszarów systemu i informacji.

PRZYKŁADOWY OPIS SYSTEMU

System wewnętrzny

EXTRANET - PRZYKŁADOWE FUNKCJONALNOŚCI

Publikacja informacji

  • Informacje ogólne
  • Informacje spersonalizowane

(przeznaczone dla konkretnego użytkownika)

Newsletter

  • Dla dystrybutorów / partnerów
  • Dla klientów

(z możliwością obrandowania logotypami odpowiednich dystrybutorów)

Archiwum dokumentów

  • Informacje teleadresowe o pracownikach
  • Struktura firmy
  • Cenniki
  • Instrukcje
  • Procedury
  • Dokumenty firmowe
  • Materiały marketingowe

Baza wiedzy

  • Artykuły specjalistyczne
  • Forum użytkowników

SYSTEM SERWISOWY - PRZYKŁADOWE FUNKCJONALNOŚCI

System zgłoszeń serwisowych

  • Zgłaszanie konieczności interwencji serwisowej (wizyty serwisowej)
  • Rejestracja przyjęcia sprzętu do naprawy
  • Informacje o statusie naprawy / wycenie
  • Historia napraw / interwencji serwisowych
  • Możliwość kontaktu z inżynierem serwisowym

Automatyczny system komunikacji (z możliwością obrandowania logotypami dystrybutorów)

  • Komunikaty dotyczące napraw
  • Przypominanie o przeglądach / wizytach serwisu
  • Informacje handlowe / marketingowe

Baza wiedzy

  • Artykuły specjalistyczne
  • Forum użytkowników
  • Dokumentacja techniczna

SYSTEM ZARZĄDZANIA URLOPAMI - PRZYKŁADOWE FUNKCJONALNOŚCI

  • Kalendarz urlopów
  • Możliwość zgłaszania chęci wzięcia urlopu
  • System informacji dla przełożonego
  • Zatwierdzanie lub odrzucanie podania o urlop
  • System zliczania i informacji o dostępnych dniach urlopowych dla poszczególnych pracowników
  • System informacji o zastępstwach poszczególnych pracowników na czas urlopów
  • System podziału użytkowników i placówek:
    • Zarząd – dostęp do wszystkich informacji
    • Kierownicy – dostęp do informacji o własnych podwładnych
    • Pracownicy – dostęp do informacji o własnych urlopach

SYSTEM RAPORTOWANIA - PRZYKŁADOWE FUNKCJONALNOŚCI

  • Baza adresowa klientów
  • System alertów
    • Przetargi
    • Przypominanie o zakończeniu umowy
    • Przypominanie o spotkaniach, terminach….
  • Moduł planowania wizyt, kontaktów, działań
  • Możliwość zakładania oddzielnych kont dla indywidualnych przedstawicieli podległych pod poszczególnych dystrybutorów
  • Moduł raportowania i statystyk
  • Historia klienta
    • Historia wizyt
    • Archiwum dokumentów, ofert i ważnej korespondencji z klientem

KALENDARZ

Ma prezentować zbiór informacji o całości działań Alab (zależnie od poziomu dostępu), czyli:

  • wydarzenia (np. targi, konferencje itp.)
  • informacje o szkoleniach
  • informacje z systemu serwisowego – np. przypominanie o terminach przeglądów lub planowanego zakończenia naprawy
  • „przypominajki” z systemu raportowania (tylko dla Alab i Dystrybutorów) – np. data kolejnego kontaktu (dla administratorów + poszczególnych handlowców); data zakończenia umowy; data
  • przetargu

SYSTEM INTEGRACJI CENNIKÓW

Przeznaczeniem tego systemu jest importowanie i tworzenie ujednoliconego cennika na podstawie cenników dostarczonych przez dostawców.

  • System importu cenników (do 20 cenników importu szablonów w cenie, każdy kolejny – 150 zł)
  • System edycji cen / rabatów
  • Moduł eksportu cenników do wykorzystania w innych aplikacjach lub offline

SYSTEM OFERTOWY

Przeznaczeniem tego systemu jest wykorzystanie ujednoliconych cenników do tworzenia ofert dla klientów.

  • System importu produktów do oferty
  • System edycji cen / rabatów
  • Edycja danych kontrahenta
  • System eksportu / druku oferty

SYSTEM PRZETARGOWY

Przeznaczeniem tego systemu jest uproszczenie obsługi przetargów.

  • System importu informacji o przetargach
  • System przydzielania przetargów do odpowiednich pracowników
  • Kontrola statusów przetargów
  • Kalendarz i przypominanie o terminach
  • System raportowania

Nasi

KLIENCI

Pracujemy dla klientów w Polsce i za zagranicą.
Z większością z naszych klientów tworzymy trwałe, wieloletnie relacje.